UTF-8; Pure HTML 4.01; CSS 3;
Powrót do spisu treści

Star Wars: Episode I: Racer

Gra została wydana w 19 maja 1999.

GOG.COM udostępnia "STAR WARS™ Episode I: Racer" za 8.09€/9.99$/33.99PLN.

Recenzja gry "Star Wars: Episode I: Racer" na Bastionie.

Opis wydania

Posiadam L.E.M.owe, boxowe wydanie gry, z polską okładką. W pudełku znajduje się płyta CD, czarnobiała polska instrukcja, ale z kolorową okładką i karta rejestracyjna L.E.M. Na płycie znajduje się tylko pełna, angielska wersja gry "Star Wars: Episode I: Racer".

Wymagania sprzętowe

System operacyjny
Windows 95 lub 98
CPU
Pentium 166MHz
Pamięć RAM
32MB
Karta graficzna
akcelerator 3D, PCI lub AGP z pamięcią 4MB w 100% zgodny z DirectX
Karta dźwiękowa
16-bitowa
Kontroler
wspierane są joysticki Force Feedback zgodne w 100% z DirectX
CD
4X
DirectX
cały system musi być w 100% zgodny z DirectX 6.1
Gra w sieci LAN
do 8 graczy via IPX (czyli lipa, a aby było zabawniej, to MACi miały wersję z TCP/IP)

Poprawki

Dla PeCetów nie wydano żadnych poprawek. Choć nie do końca. Była kiedyś strona http://support.lucasarts.com/trg/xp/swep1racer.htm, na której zamieszczono sznurki do dwóch poprawek umożliwiających grę w Windows XP:

  1. Pierwszy plik eliminował problemy z wieszaniem się na białym ekranie. Istniały dwie wersje pliku:
  2. Drugi plik zapobiegał wyrzucaniu na pulpit: ftp://ftp.lucasarts.com/patches/pc/a3dapi.dll.

Dziś sznurki nie są przywiązane... Pliki po pobraniu należało wrzucić do katalogu gry, zastępując oryginały.

"Myszek Miki" zjadł stronę LucasArts, więc udostępniam to, co mam: swep1racer.zip (693260/677kB/0.66MB). W ZIPie znajdują się oba poprawione pliki (ale nie wiem w której wersji, pasują do mojej ~;) ) oraz archiwum strony opisu w formacie .mht.

Wersja z GOG.COM zawiera poprawiony plik swep1rcr.exe i oryginalny plik a3dapi.dll (bez poprawki).

Opis wydania "STAR WARS™ Episode I: Racer" z GOG.COM

Korzystając z promocji kupiłem za 28.89PLN "STAR WARS™ Episode I: Racer". W pakiecie dostałem:

"STAR WARS™ Episode I: Racer" - opis uruchomienia
Bonusy:

Przetestowałem pakiet "STAR WARS™ Episode I: Racer" z GOG.COM w Windows 7 Ultimate x64 SP1 - całość działa bez problemów. ~:)


UWAGA: Dalsza część strony dotyczy gry zainstalowanej z tradycyjnego nośnika: CD. Dla mnie ma już wartość archiwalną, gdyż przeszedłem na wersję dostępną z GOG.COM.


Instalacja "Star Wars: Episode I: Racer" w Windows 7 x64

Z CD uruchamia się program (również w Windows 7 x64), który umożliwia:

Instalację "Star Wars: Episode I: Racer" na dysku
Opcja nie działa w "czystym" Windows 7 x64, ale umożliwia instalację gry w Windows XP (również w Virtual PC).
Zapoznanie się z dokumentacją (3 pliki)
Opcja działa prawidłowo.
Analizę komputera
Opcja działa w "czystym" Windows 7 x64 i według niej wszystko jest OK.

Instalator to program 16-bitowy i jako taki nie działa w "czystym" Windows 7 x64. Istnieją trzy metody umieszczenia gry na dysku:

  1. Instalacja w Windows XP w Virtual PC i przekopiowanie wyników na dysk Windows 7.

    W trakcie instalacji, oprócz zmiany lokalizacji (ja wrzuciłem grę do G:\Games\LucasArts\RACER), nie ma żadnych dodatkowych opcji. Pod koniec procesu nie ma co klikać kalibracji joysticka, ponieważ joysticki USB nie są widoczne w Virtual PC (przynajmniej moje).

    Na etapie instalacji można załatać grę. Należy pobrać nowe wersje plików swep1rcr.exe oraz a3dapi.dll i zastąpić nimi oryginały.

    Po instalacji w Windows XP w Virtual PC kopiując do Windows 7 zawartość katalogu z grą można pominąć zbędne pliki DeIsL.isu, dsetup.dll, dsetup16.dll, dsetup32.dll, register.exe, SYSCHECK.EXE, SYSCHECK.INI, Uninstall Star Wars Episode I Racer i Website.exe.

    Bardzo ważne jest wprowadzenie odpowiednich wpisów do Rejestru, są krytyczne i bez nich gra nie działa (oczywiście z dokładnością do ścieżki):

    Windows Registry Editor Version 5.00
    
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\LucasArts Entertainment Company LLC\Star Wars: Episode I Racer\v1.0]
    "Executable"="g:\\games\\lucasarts\\RACER\\SWEP1RCR.EXE"
    "Install Path"="g:\\games\\lucasarts\\RACER"
    "Source Path"="V:"
    "CD Path"="V:"
    "Analyze Path"="V:\\INSTALL\\SysCheck.exe"
    "Source Dir"="V:\\"
    "JoystickID"="1"
    "InstallType"=dword:00000009

    Aha, powyższe wpisy dotyczą Windows 7 x64, jeśli korzysta się z wersji 32-bitowej należy usunąć z kluczy fragment Wow6432Node\.

    Instalator tworzy również kilka skrótów w "Menu Start". Ten ważny, "Play Star Wars Episode I: Racer", prowadzi do G:\Games\LucasArts\RACER\RACER.EXE.

    I na instalacji kończy się przydatność Windows XP w Virtual PC dla "Star Wars: Episode I: Racer". Po uruchomieniu gra robi BUM z komunikatem: You must configure your 3D settings before playing Star Wars Episode I Racer. Po kliknięciu OK wyświetli się jeszcze: Direct3D Failure - No 3D Hardware Found i to by było na tyle. W efekcie nie uda się uruchomić gry w ten sposób...

  2. Skopiowanie większości zawartości CD gdzieś na dysk.

    Należy skopiować:

    Przy takim sposobie instalacji koniecznie należy wprowadzić do Rejestru powyższe wpisy i można wyciągnąć skrót do gry.

    Jak wspomniałem wcześniej, łatanie polega na ręcznej podmianie plików, więc w "czystym" Windows 7 x64 też się da. ~;)

    Przyznam się, że tak instalować gry już mi się nie chciało, bo kopia z Windows XP w Virtual PC działa OK. Sposób wynika z analizy zawartości płyt i tego, co powstało na dysku w trakcie instalacji w Windows XP w Virtual PC.

  3. Wykorzystanie alternatywnego instalatora, np. dostępnego na Play Old PC Games // Star Wars Episode I: Racer.

    Ponieważ poradziłem sobie sam, to z tej metody nie korzystałem, ale powinna zadziałać.

Uruchomienie "Star Wars: Episode I: Racer" w Windows 7 x64

Jeżeli instalację przeprowadzono zgodnie z zamieszczonymi wyżej wskazówkami, w tym wprowadzono wymagane wpisy w Rejestrze, to gra bez problemów działa w "czystym" Windows 7 x64. No, prawie, bo jest kilka zastrzeżeń:

  1. Gra jest bardzo przywiązana do swojego CD i wymaga jego obecności w napędzie. Aby nie męczyć się z płytami, wygodnie jest zrobić sobie obraz i montować go jakimś programem.
  2. Może się zdarzyć, że po uruchomieniu gry nie ma problemów z dźwiękiem w trakcie intra. Po uruchomieniu się menu gry dźwięk znika. Po wejściu do ustawień dźwięku (Settings\Audio Settings) okazuje się, że gra nie wykrywa karty dźwiękowej. Zmiana jest niedostępna i wyświetla się zabawne: No sound card detected~:/

    Rozwiązanie jest proste. Wystarczy nadać pełne prawa do katalogu gry dla graczy. Zapewni to dodatkowo możliwość zapisywania wyników, rekordów itp. Choć czasami działa w kratkę. ~;)

    A jeszcze lepiej jest uruchamiać grę z prawami administratora.

  3. Najgorzej, niestety, jest z grafiką, zarówno dla kart 8800 GTS 512, jak i dla GTX 970 oraz HDG 530. Nieważne, czy gra jest poprawiona łatką dla XP, czy nie, na ekranie za wiele nie widać.
    Coś w stylu EI:R - braki w animacji, choć powinno być EI:R - jest OK.

    A w czasie gry jest jeszcze zabawniej.

    Coś w stylu EI:R - braki w grze, choć powinno być EI:R - jest OK.

    Niby wygląda to podobnie do "Star Wars: Shadows of the Empire", ale żadne kombinacje w ustawieniach sterowników kart graficznych, wyłączanie Explorera, uruchamianie w trybach zgodności itp. nie przynoszą poprawy. Lipa. ~:((( Choć nie do końca, bo tak jak przy "Star Wars: Shadows of the Empire", rozwiązaniem są pliki z WineD3D For Windows~:) Ale od początku...

    Pierwotnie rozwiązanie znalazłem na stronie Play Old PC Games // Star Wars Episode I: Racer. Znajduje się na niej opis jak można sobie radzić z problemami. Z uwagą, że czasami wymaga to cierpliwości godnej mistrza Jedi.

    Ze strony można pobrać plik Install-SWEP1RCR.exe, który jest instalatorem dla systemów 64-bitowych, a co ważniejsze zawiera gotową, załataną przez fanów (wg przepisu z WineD3D For Windows) wersję gry, działającą na dzisiejszych komputerach. W zasadzie nie tyle załataną, co zmuszoną do pracy z wykorzystaniem kilku bibliotek WINE. 12.01.2015 na stronie pojawiła się zaktualizowana wersja instalatora, wykorzystująca nowsze biblioteki oraz trochę zmieniająca sposób instalacji.

    Ponieważ grę miałem już zainstalowaną, nie uruchamiałem Install-SWEP1RCR.exe, więc nie wiem co on tak na prawdę robi. ~:) Za to korzystając z 7-zip wypakowałem z instalatora pliki:

    Pliki wrzuciłem do katalogu gry, przy czym zmieniłem nazwę oryginalnego pliku SWEP1RCR.EXE na SWEP1RCR-1.1.EXE, a SWEP1RCR-FIX.EXE na SWEP1RCR.EXE, aby załatana wersja uruchamiała się z startera. Oczywiście, zamiast tego, można wyciągnąć skrót do SWEP1RCR-FIX.EXE.

    I zadziałało. ~:))) Równie dobrze, a nawet lepiej, działa wersja zaktualizowana.

    Oczywiście można postąpić tak samo jak ze "Star Wars: Shadows of the Empire" i bezpośrednio wykorzystać pliki z WineD3D For Windows, pamiętając o doborze prawidłowej wersji pakietu. Należy:

    1. Pobrać ze strony WineD3D For Windows np. WineD3DForWindows_1.7.54.zip.
    2. Rozpakować gdzieś archiwum.
    3. Do katalogu RACER (u mnie G:\Games\LucasArts\RACER) wrzucić trzy pliki: ddraw.dll, libwine.dll i wined3d.dll.

    I powinno być dobrze przy wykorzystaniu normalnego SWEP1RCR.EXE. Przynajmniej u mnie tak jest w Windows 7 Ultimate x86_64. ~:) Przetestowałem wersję 1.7.54 (dla 8800 GTS 512 i GTX 970) uzyskując SOA#1 ~:) 1.7.55 i późniejsze (np. 1.8-rc1 i 1.9.1) nie chciały działać. Od jakiegoś czasu, na stronie twórcy, zalecaną wersją jest 1.7.52, ale dostępna jest również wersja 3.X. Sprawdziłem 3.6 (14.04.2018) z GTX 970 SLI i ponownie jest OK.

    Oczywiście w ten sposób można zaktualizować pliki wydobyte z Install-SWEP1RCR.exe i korzystać z SWEP1RCR-FIX.EXE. Wystarczy pamiętać, aby zmienić nazwę pliku ddraw.dll na odraw.dll

    Niezależnie od wybranej metody można napotkać drobne niedogodności, ale da się z nimi żyć. Nie zauważyłem spadków wydajności przy tak uruchomionej grze.

    1. Gra czasami długo się uruchamia. A czasami startuje od razu. Zaktualizowana wersja uruchamia się szybciej.
    2. W menu gry i w czasie gry widoczny jest systemowy kursor myszy. Ponieważ nie pokrywa się z kursorem gry, wkurza i myli. Ale wystarczy przepstryknąć się na chwilę na pulpit i wrócić do gry, aby zniknął i nie rozpraszał.
    3. Jeśli zmieni się rozdzielczość, to na ekranie może być wyświetlony jedynie fragment obrazu. W takim przypadku również przepstryknięcie się na pulpit i powrót do gry naprawi sytuację.
    4. Czasami da się dojrzeć jakieś błędne nakładanie warstw, ale trzeba się postarać. Oczywiście może to wynikać z tego, że ten typ tak ma, a ja po prostu dawniej tego nie zauważyłem.

    A tak wyglądają wersje i rozmiary plików wyciągnięte z różnych "naprawiaczy":

    Plik pierwotny Install-SWEP1RCR.exe zaktualizowany Install-SWEP1RCR.exe WineD3D For Windows 1.7.54 (dostępny 31.10.2015)
    dxgi.dll (IMHO zbędny) 6.0.6000.16386 (79 334) 6.0.6000.16386 (154 665) 6.0.6000.16386 (239 035)
    ddraw.dll/odraw.dll 5.3.1.904 (420 321) 5.3.1.904 (472 753) 5.3.1.904 (592 474)
    libwine.dll N/A (1 277 883) N/A (1 750 509) N/A (1 807 957)
    wined3d.dll 1.3.28 (1 175 969) 1.7.34 (1 160 788) 1.7.54 (1 431 898)
    SWEP1RCR-FIX.EXE 1.0.0.0 (872 448) 1.0.0.0 (872 448) N/A

    Działa, gdy jest SLI i gdy SLI nie ma.

    Alternatywnym rozwiązaniem mogą być pliki z dgVoodoo 2 (tylko dla kart wspierających DirectX 11). Dla pojedynczej GTX 970 początek wygląda obiecująco. Starter rozpoznaje "kartę" dgVoodoo i umożliwia ustawienie dowolnej rozdzielczości. Gra się uruchamia, początkowe filmy wyświetlają się prawidłowo, choć oczywiście są malutkie. ~;) Pojawia się pierwsze menu i... gra się minimalizuje. Afterburner pokazuje prawidłowe obciążenie, leci muzyka, ale nie można przywrócić gry na ekran. Szkoda. ~:(

    Znacznie lepiej jest dla dwóch kart GTX 970 pracujących w SLI. Po prostu wszystko działa prawidłowo. W wersji 2.54 poprawiono sporo błędów, np. na Tatooine podwójne słońca nie "przebijają się" przez ściany kanionów. ~:)

    Aby zainstalować pliki należy:

    1. Pobrać ze strony dgVoodoo 2 np. dgVoodoo2_5.zip lub nowszy (np. 2.55).
    2. Rozpakować gdzieś archiwum.
    3. Do katalogu gry (tam, gdzie jest RACER.EXE, u mnie G:\Games\LucasArts\RACER) wrzucić dwa pliki: DDraw.dll i D3DImm.dll z podkatalogu \MS rozpakowanego archiwum.

    Ostatecznie: Dla kart innych niż GTX 970 SLI pozostaje działające na NVIDIAach WineD3D For Windows. Dla GTX 970 SLI wszystkie problemy rozwiązuje dgVoodoo 2.

    Z nowymi sterownikami NVIDIA działający FRAPS powoduje powieszenie się gry w momencie ładowania dgVoodoo 2.

  4. Gra może działać za szybko. Problem zgłaszany tu i ówdzie, np. na Play Old PC Games // Star Wars Episode I: Racer i tam sugerowanym rozwiązaniem jest dgVoodoo 2 (tylko dla kart wspierających DirectX 11).

    U mnie problem wystąpił tylko w konfiguracji dwóch kart GTX 970 pracujących w SLI. I faktycznie rozwiązaniem okazały się pliki z dgVoodoo 2. Jak je zainstalować, opisałem wcześniej. Jeśli nadal jest za szybko, należy upewnić się, że włączony jest V-Sync:

    Jeszcze jednym rozwiązaniem dla kart NVIDIA, podpatrzonym w "STAR WARS™ Shadows of the Empire™" z GOG.COM, jest wykorzystanie NVIDIA Profile Inspector i ograniczenie FPSu dla gry w okolicach 60. Pobierając program raczej należy skorzystać z mirrora autora, bo inne mogą zawierać nieaktualną wersję. Sprawdziłem wersję 2.1.2.0. Należy:

    1. Pobrać archiwum, wyciągnąć z niego program nvidiaProfileInspector.exe i uruchomić.
    2. W polu "Profiles" wybrać "Star Wars: Episode 1 Racer".
    3. W sekcji "2 - Sync and Refresh" zmienić "Frame Rate Limit" z "Off" na "59.7".
    4. Zapisać zmiany klikając "Apply changes" i zamknąć program.

    I powinno być OK. ~:)

  5. Niestety, jeszcze gorzej jest z HDG 530. ~:( Podobnie jak z kartami 8800 GTS 512 i GTX 970 w trakcie gry niczego w zasadzie nie widać (jedynie cień silników i nakładki w rodzaju mapy), więc można śmigać jedynie na czuja, jak prawdziwy Jedi. ~;)

    Próba wykorzystania plików z WineD3D For Windows nie przynosi rozwiązania. W sumie jest jeszcze gorzej, bo gra wisi z białym tłem. Próbowałem kilku różnych wersji, ale bez efektów. Nie próbowałem plików z dgVoodoo 2. W sumie poddaję się, bo nie jest to moja podstawowa karta graficzna...

  6. Mogą wystąpić problemy z Z-buforem. Na testowym laptaku (B-Wing z wbudowaną grafiką Mobile Intel 965 Express Chipset Family) prawidłowo i bez błędów renderowane jest jedynie najbliższe otoczenie. Wszystko, co jest dalej, jest czarne lub znika w bladej mgle.

    O ile w trakcie przerywników można udawać, że to tylko "głębokie cienie". ~;)

    EI:R - B-Wing i brak Z-bufora

    To już w rozgrywce udawanie na nic się nie zda i można śmigać jedynie na czuja, jak prawdziwy Jedi. ~;)

    EI:R - B-Wing i brak Z-bufora

    Co ciekawe, dzieje się tak z oryginalnym lub poprawionym dla XP plikiem SWEP1RCR.EXE (i do pary a3dapi.dll). Gra się normalnie uruchamia, zachowuje stabilnie, to, co widać renderuje prawidłowo i bez błędów, tylko Z-bufor karty jest za mały. Nie udało mi się tego obejść. ~:( Możliwe, że ten typ tak ma, tym bardziej, że nie bardzo jest czym "kręcić" w ustawieniach sterowników... Dopiero późniejsze wersje sprzętu i sterowników dają dostęp do ustawień DirectX.

    Fanowska wersja z SWEP1RCR-FIX.exe na testowy laptaku wcale się nie uruchamia i gra po prostu robi BUM.

Obsługa szerokiego ekranu w "Star Wars: Episode I: Racer"

Gra nie posiada wbudowanej obsługi szerokiego ekranu. Ale "hackując" pliki SWEP1RCR.EXE i RACER.EXE można uzyskać zadowalające efekty. Całość procedury opisana jest na WSGF. Opisane są tam również możliwe efekty uboczne.

Sprawdziłem - działa. ~:) Moim celem było uzyskanie rozdzielczości 1920x1200. Korzystając z HexEdytora poprawiłem pliki:

SWEP1RCR.EXE
Wyszukałem ciąg "80 02 00 00 75 09 81 7f 08 e0 01", w którym wartości "80 02" i "e0 01" odpowiadają za rozdzielczość 640x480. Zmieniłem "80 02" (640) na "80 07" (1920) i "e0 01" (480) na "b0 04" (1200).
RACER.EXE
Wyszukałem ciąg "80 02 00 00 00 a0 00 00 80 03 00 00 00 e8 00 00 80 05 00 00 00 08 01 00 80 06 00 00 00 68 01 00 80 0c 00 00 00 e0 01", którego początek i koniec ma znane już znaczenie. Tu również zmieniłem "80 02" (640) na "80 07" (1920) i "e0 01" (480) na "b0 04" (1200).

Występują spodziewane efekty uboczne (lekkie przycięcie w pionie, rozciągnięte menu, HUD i brakujące obrazki w starterze), ale da się z nimi żyć, a gra wykorzystuje wszystkie piksele ekranu. ~;)

Gra w Sieci

"Star Wars: Episode I: Racer" umożliwia grę w Sieci. Jedynym dostępnym i wymaganym protokołem jest IPX.

IPX
Protokół przeznaczony do gry w LANie (czyli sieciach lokalnych) dla 8 osób. Nie jest obsługiwany w systemach późniejszych niż Windows XP. Można skorzystać z IPXWrapper, który wymaga działającego TCP/IP.

Nie będę opisywał szczegółów konfiguracji (są wyjaśnione w instrukcji do gry), ale sprawdziłem działanie w LANie z wykorzystaniem IPXWrapper. Krótko mówiąc - działa~:) Do testów wykorzystałem gry uruchomione w Windows 7 Ultimate x64 SP1 i Windows 10 Pro x64. Oba komputery pełniły funkcje zarówno serwera, jak i klienta - bez problemów.

Ponieważ grałem domowym LANie, nie miałem problemów z firewallami. ~;)

Podsumowanie "Star Wars: Episode I: Racer"

Instalacja
W Windows XP w Virtual PC i skopiowanie wyników (pliki, rejestr) do Windows 7.
Płyta lub obraz w trakcie gry
Tak.
Uruchomienie w Windows XP w Virtual PC
Nie działa, brak wsparcia dla Direct3D.
Uruchomienie w Windows 7 x64 (X-Wing)
Z pewnymi kruczkami, ale działa OK.
DDRAW.DLL
WineD3D For Windows (do 1.7.54 lub od 2.8) dla kart bez wsparcia DirectX 11.
dgVoodoo 2 dla kart zgodnych z DirectX 11.
Sterowniki NVIDIA
Bez znaczenia.
Sterowniki Intel
Bez znaczenia, działa, ale niczego nie widać, czyli nie działa.
Uruchomienie w Windows 7 x64 (B-Wing - Intel)
Działa, ale nie da się grać z uwagi na problemy z Z-buforem, czyli nie działa.
Procesory wielordzeniowe
Bez znaczenia.
Szeroki ekran
Brak wbudowanej obsługi.
Uzyskanie wymaga "hackowania".
Maksymalna rozdzielczość
1600x1200 (co najmniej 1920x1200 "hackując" binaria), w tabelce FPSy (V-Sync 60; N/A - brak danych z FRAPS, ale jest płynnie)
Rozdzielczość Intel Core 2 Quad Q9650 @ 3.00GHz Intel i5-6600K @ 3.5/3.9GHz
8800 GTS 512 8800 GTS 512 SLI GTX 970 GTX 970 SLI HDG 530 GTX 970 GTX 970 SLI
WineD3D For Windows WineD3D For Windows WineD3D For Windows WineD3D For Windows kłopoty z Z-buforem
i grać się nie da
WineD3D For Windows dgVoodoo 2
ciut za szybko ciut za szybko z dobrą szybkością
1280x1024 N/A N/A N/A N/A
(SLI, ale grzeje się tylko jedna karta ~;) )
stabilne 60 N/A stabilne 60
(SLI, ale grzeje się tylko jedna karta ~;) )
1600x1200 N/A N/A N/A N/A
(SLI, ale grzeje się tylko jedna karta ~;) )
stabilne 60 N/A stabilne 60
(SLI, ale grzeje się tylko jedna karta ~;) )
1920x1200 nie sprawdzałem nie sprawdzałem nie sprawdzałem nie sprawdzałem nie sprawdzałem nie sprawdzałem stabilne 60
(SLI, ale grzeje się tylko jedna karta ~;) )
Gra w Sieci
Bez problemów w sieciach TCP/IP z wykorzystaniem wrappera IPX.
Miejsce na dysku (pełne/skompresowane)
190MB/178MB + obraz UIF 452MB

Gra działa płynnie, również w Sieci. Cutscenki są odgrywane. Jest dźwięk, muzyka, nie ma problemów z peryferiami i akceleracją 3D. Można uzyskać HD (Vert-) z drobnymi efektami ubocznymi.

EI:R - jest OK, starter EI:R - jest OK, menu
EI:R - jest OK, film EI:R - jest OK, misja
EI:R - jest OK, 1920x1200

W sumie dobrze jest. ~:) (O ile nie korzysta się z "kart" Intela.)

Powrót do spisu treści
A tymczasem w Windows 8/8.1 Pro x64
A tymczasem w Windows 10 Pro x64
A tymczasem w GOG.COM

Copyright © Yogurt
8.49.148 15.11.2019
Author:
Yogurt