UTF-8; Pure HTML 4.01; CSS 3;
agent01c.shtml 17.00.000
Zmiany: 19.01.2015
Wstęp | | How To | | Słownik | | Menu | | "Sznurki" ]

Jak uzyskać wsparcie techniczne

Zarejestrowani użytkownicy Agenta uprawnieni są do uzyskania wsparcia technicznego via Email w czasie 90 dni od opublikowania Agenta 1.8. Jeśli masz problemy przy używaniu Agenta, możesz wysłać do nas Email po wybraniu opcji "Support Question" (Pytanie do Supportu) z menu "Post" (Wyślij). Opcja ta utworzy dla twojego pytania poprawnie zaadresowaną i sformatowaną wiadomość. Jeśli z jakis powodów nie możesz wysłać listu z Agenta, wyślij swoje pytanie do agent-support@forteinc.com. Gdy wysyłasz Email nie korzystając z Agenta upewnij się, że podałeś jego numer seryjny. Numer seryjny możesz odczytać w oknie "About Agent" (O Agencie) dostępnym z menu "Help" (Pomoc).

Jeśli masz serwerową wersję Agenta, to nie masz opcji "Support Question" (Pytanie do Supportu). Jeśli masz problemy, skontaktuj się ze swoim administratorem.

Informacje o najnowszej wersji Agenta oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania możesz znaleźć na naszych stronach WWW http://www.forteinc.com. Dla tych, którzy nie mają wygodnego dostępu do sieci WWW przygotowaliśmy do zassania plik (w formacie HTML) zawierający nasze strony WWW. Możesz go znaleźć na naszym serwerze FTP ftp://ftp.forteinc.com/pub/support.zip.

Wsparcie możesz uzyskać również na różnych grupach newsowych.

Patrz również:


Wstęp | | How To | | Słownik | | Menu | | "Sznurki" ]

Copyright © Yogurt
Editor: Yogurt