UTF-8; Pure HTML 4.01; CSS 3;
Powrót do spisu treści

Star Wars: Force Commander

Gra została wydana 22 marca 2000.

Recenzja gry "Star Wars: Force Commander" na Bastionie.

Opis wydania

Posiadam L.E.M.owe wydanie gry w edycji "LucasArts Classic", chyba z okolic roku 2000/2001, sądząc po zawartości trzeciej płyty. Wydanie nowoczesne, czyli biedne. ~;) Nie ma tekturowego pudełka, drukowanych instrukcji i innych dodatków. W etui z angielską obwolutą znajdują się trzy płyty CD oraz wkładka "Finding the manual on your CD-ROM".

  1. Pierwsza płyta zawiera pliki instalacyjne angielskiej wersji "Star Wars: Force Commander" z poprawką oraz PDF z angielską instrukcją.
  2. Druga płyta zawiera resztę plików instalacyjnych angielskiej wersji "Star Wars: Force Commander" z poprawką i jest wykorzystywana w trakcie gry.
  3. Trzecia płyta zawiera sporo przydatnych różności:

Wymagania sprzętowe

Komputer
wymagany sprzęt w 100% zgodny z Windows 95/98 DirectX
CPU
wymagany Pentium II 266MHz lub szybszy (zalecany Pentium II 350MHz)
Pamięć RAM
wymagane 64MB lub więcej
Karta graficzna
akcelerator 3D, PCI lub AGP z pamięcią 8MB zgodny w 100% z DirectX 7.0a (zalecane 16MB)
Karta dźwiękowa
16-bitowa zgodna w 100% z DirectX
Kontroler
wymagana klawiatura i mysz zgodna w 100% z DirectX Windows95/98
CD
4X
HDD
454MB dla instalacji
DirectX
wersja 7.0a (zawarta na płycie) lub wyższa
Gra w sieci LAN
do 4 graczy via TCP/IP lub IPX
Gra w Internecie
do 4 graczy via modem 28.8kbps lub szybsze łącze
Gra przez modem
2 graczy via modem 28.8kbps lub szybszy

Poprawki

Została wydana jedna poprawka (http://www.lucasarts.com/support/update/commander.html): ftp://ftp.lucasarts.com/patches/pc/FocomUpdate1_1.exe: 1.1 Update (3/2000). Naprawia:

Poprawka jest wymagana do gry w MSN Gaming Zone i przeciwko innym graczom, którzy mają ją zainstalowaną.

Zapisane gry bez poprawki nie są odczytywane po zainstalowaniu łatki. Pliki gracza są jednak zgodne, więc zachowany jest postęp kampanii. Misje zakończone przed instalacją patcha są zaliczone, więc nie ma potrzeby ich powtarzania.

Poprawka może być u polskiego wydawcy - L.E.M.: Star Wars: Force Commander (PC): Update 1.1.

"Myszek Miki" zjadł stronę LucasArts, więc udostępniam to, co mam: commander.zip (4523823/4418kB/4.31MB). W ZIPie znajduje się plik poprawki oraz archiwum strony opisu w formacie .mht.

Posiadana przeze mnie edycja, wydana w ramach "LucasArts Classic", zawiera załataną wersję gry, zatem nie ma potrzeby instalowania "1.1 Update" - FocomUpdate1_1.exe.

Instalacja "Star Wars: Force Commander" w Windows 7 x64

Z CD uruchamia się program (również w Windows 7 x64), który umożliwia:

Instalację "Star Wars: Force Commander" na dysku
Opcja nie działa w "czystym" Windows 7 x64, ale umożliwia instalację gry w Windows XP (również w Virtual PC).
Zapoznanie się z dokumentacją (3 pliki) i przetestowanie komputera
Opcja działa prawidłowo, a tester w "czystym" Windows 7 x64 twierdzi, że wszystko jest OK.
Rejestrację gry i odwiedzenie strony LucasArts
Nigdy nie korzystałem, więc i teraz nie sprawdzałem jak działa.

Instalator to program 16-bitowy i jako taki nie działa w "czystym" Windows 7 x64. Istnieją trzy metody umieszczenia gry na dysku:

  1. Instalacja w Windows XP w Virtual PC i przekopiowanie wyników na dysk Windows 7.

    W trakcie instalacji można zmienić lokalizację (ja wrzuciłem grę do "G:\Games\LucasArts\Force Commander") i warto jest wybrać pełną opcję (565MB), gra prawie nie będzie ciągnąć swoich plików z CD. W połowie instalacji konieczna jest wymiana CD na drugi.

    Po instalacji w Windows XP w Virtual PC kopiując do Windows 7 zawartość katalogu z grą można pominąć zbędne pliki z katalogu \Install: DeIsL.isu i url.exe.

    Bardzo ważne jest wprowadzenie odpowiednich wpisów do Rejestru, są krytyczne i bez nich gra nie działa (oczywiście z dokładnością do ścieżki), a jak już wspomniałem, edycja wydana w ramach "LucasArts Classic", zawiera załataną wersję gry, zatem poniższe wpisy dotyczą wersji 1.1.:

    Windows Registry Editor Version 5.00
    
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\LucasArts Entertainment Company LLC\Force Commander]
    "Version"="1.1"
    
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\LucasArts Entertainment Company LLC\Force Commander\v1.0]
    "Analyze Path"="V:\\INSTALL\\SysCheck.exe"
    "CD Path"="V:"
    "Executable"="g:\\games\\lucasarts\\Force Commander\\Resource\\Focom.exe"
    "Install Path"="g:\\games\\lucasarts\\Force Commander"
    "JoystickID"="1"
    "Launcher"="g:\\games\\lucasarts\\Force Commander\\Force.exe"
    "Magic"=dword:00002774
    "Source Dir"="V:\\"
    "Source Path"="V:"
    "UninstallString"="C:\\WINXP\\uninst.exe -f\"g:\\games\\lucasarts\\Force Commander\\Install\\DeIsL1.isu\" -c\"g:\\games\\lucasarts\\Force Commander\\Install\\LecSetup.dll\""
    "InstallType"=dword:00000001
    "Installed"=dword:00000002
    
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\DirectPlay\Applications\Force Commander]
    "CommandLine"=""
    "CurrentDirectory"="g:\\games\\lucasarts\\Force Commander\\Resource"
    "File"="focom.exe"
    "Guid"="{122F7B86-F9A8-11D3-B362-0000B4346A8B}"
    "Path"="g:\\games\\lucasarts\\Force Commander\\Resource"

    Aha, powyższe wpisy dotyczą Windows 7 x64, jeśli korzysta się z wersji 32-bitowej należy usunąć z kluczy fragment Wow6432Node\.

    Instalator tworzy również kilka skrótów w "Menu Start". Ten ważny, "Play Force Commander", prowadzi do "G:\Games\LucasArts\Force Commander\Force.exe".

    I na instalacji kończy się przydatność Windows XP w Virtual PC dla "Star Wars: Force Commander". Ponieważ Virtual PC nie posiada żadnego wsparcia dla Direct3D, nie uda się uruchomić gry w ten sposób...

  2. Skopiowanie większości zawartości CD gdzieś na dysk.

    Należy skopiować:

    Przy takim sposobie instalacji koniecznie należy wprowadzić do Rejestru powyższe wpisy i można wyciągnąć skrót do gry.

    Jak wspomniałem wcześniej, edycja wydana w ramach "LucasArts Classic", zawiera załataną wersję gry, zatem nie ma potrzeby instalowania "1.1 Update" - FocomUpdate1_1.exe. Ale gdyby to było konieczne, to instalator "1.1 Update" - FocomUpdate1_1.exe działa w "czystym" Windows 7 x64, wiec nie ma problemu z łataniem.

    Przyznam się, że tak instalować gry już mi się nie chciało, bo kopia z Windows XP w Virtual PC działa OK. Sposób wynika z analizy zawartości płyt i tego, co powstało na dysku w trakcie instalacji w Windows XP w Virtual PC.

  3. Wykorzystanie alternatywnego instalatora, np. dostępnego na Play Old PC Games // Star Wars: Force Commander.

    Ponieważ poradziłem sobie sam, to z tej metody nie korzystałem, ale powinna zadziałać.

Uruchomienie "Star Wars: Force Commander" w Windows 7 x64

Jeżeli instalację przeprowadzono zgodnie z zamieszczonymi wyżej wskazówkami, w tym wprowadzono wymagane wpisy w Rejestrze, to gra bez problemów działa w "czystym" Windows 7 x64. No, prawie, bo jest kilka zastrzeżeń:

  1. Gra jest bardzo przywiązana do swojego CD i wymaga jego obecności w napędzie, nawet jeśli wybrana została pełna instalacja. A dokładniej, to zawsze chce drugą płytę, choć czasami do startu można użyć również pierwszą. Aby nie męczyć się z płytami, wygodnie jest zrobić sobie obraz i montować go jakimś programem.
  2. Dla 8800 GTS 512 z i bez SLI na pierwszy rzut oka gra wygląda normalnie. Ale wystarczy drugi rzut, aby okazało się, że rozdzielczość jest jakaś kiepska, 640x480. Tekstury też nie wyglądają najlepiej.

    W samej grze nie można tego zmienić. Ustawienia trybów pracy grafiki można zmienić w starterze wybierając "Opcje" (Options) i "Opcje wydajności" (Performance Options). Przynajmniej teoretycznie, bo starter nie potrafi prawidłowo wykryć możliwości karty. I to nieważne, czy dotyczy to właściwości DirectX, czy bezpośrednio karty.

    Lipa z DirectX FC - pusty DirectX, lipa z kartą FC - pusta NVIDIA~:(

    Jak widać, okienko z wyborem rozdzielczości jest puste. Dodatkowo wyświetlany jest bzdurny komunikat: Not enough texture memory available. Prawdopodobnie zmienna określająca wielkość pamięci karty graficznej jest 16-bitowa i 512MB na karcie powoduje jej "przekręcenie" na 0... I pewnie dlatego nie można włączyć 32-bitowych tekstur. Znaczy się włączyć można, ale po potwierdzeniu "OK" i powrocie, ptaszek znika. ~:(

    Kombinacje w opcjach sterowników NVIDIA, wyłączenie SLI, usunięcie jednej karty itp. również nie przynoszą poprawy. Lipa...

    W sierpniu 2014 pojawiła się strona Play Old PC Games // Star Wars: Force Commander. Można z niej pobrać plik Install-FORCECMD.exe, który jest instalatorem dla systemów 64-bitowych, a dodatkowo ustawia parametry graficzne. Zainspirowany tym, zacząłem szukać gdzie i jakie ustawienia przechowuje gra. Oczywiście w Rejestrze, w kluczu (w wersji 32-bitowej nie występuje fragment Wow6432Node\):

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\LucasArts Entertainment Company LLC\Force Commander\v1.0\Settings\Screen]

    Należy wpisać własne wartości i sprawdzić, czy działają tak jak powinny. ~;) W poniższej tabeli znajdują się wszystkie zmienne dotyczące grafiki, z opisem i "moimi" wartościami. Aha, wszystkie zmienne są typu DWORD.

    Zmienna Znaczenie Wartość Efekt Moje ustawienia
    Allow32bpp wybór palety kolorów 0 16bpp 1
    1 32bpp
    Allow32zbuf wybór Z-bufora 0 16bit 1
    1 32bit
    Device wybór karty graficznej 0 Primary Display Adapter 0
    1 karta
    Size wybór rozdzielczości 0 640x480 2 - dla GTX 970 (z WineD3D For Windows)
    3 - dla 8800 GTS 512
    4 - dla HDG 530 i GTX 970 (z dgVoodoo 2)
    1 800x600 [1]
    2 1024x768
    3 1280x1024 [2]
    4 1600x1200 [3]
    Use32BitTextures wybór jakości tekstur 0 16bit 1
    1 32bit
    UseLowQualityTextures wybór typu tekstur 0 dobre 0
    1 kiepskie
    UseSoftwareCursor wybór kursora 0 sprzętowy (nie używać, znika) 1
    1 programowy
    Uwagi
    [1] BUM na NVIDIAach bez dgVoodoo 2.
    [2] Przerywniki wyświetlane są "z przeplotem".
    Dla kart GTX 970 z WineD3D For Windows reset parametru "Size" do wartości "2" (1024x768) oraz parametrów "Allow32bpp", "Allow32zbuf" i "Use32BitTextures" do wartości "0".
    [3] Przerywniki wyświetlane są "z przeplotem", ale mniejszym niż przy 1280x1024; bez przeplotu z dgVoodoo 2 2.55.
    Dla kart NVIDIA bez dgVoodoo 2 różne dziwne efekty, kończące się resetem parametru "Size" do wartości "2" (1024x768) lub "3" (1280x1024) oraz parametrów "Allow32bpp", "Allow32zbuf" i "Use32BitTextures" do wartości "0".

    I nie należy przejmować się opcjami ustawianymi poprzez wywołanie w starterze. W sumie można z niego zrezygnować, patrz punkt 6.

  3. Dla GTX 970 z i bez SLI jest gorzej. Również nie można zmienić ustawień w starterze, ale od czego są Rejestry. ~;) Niestety, po wyświetleniu ekranu ładowania gry, na ekranie pojawia się "czarne okno" i to by było na tyle. Proces Focom.exe zżera jeden rdzeń na 100%, ale nic z tego nie wynika. ~:(

    Rozwiązaniem mogą być pliki z WineD3D For Windows. Należy:

    1. Pobrać ze strony WineD3D For Windows np. WineD3DForWindows_1.7.54.zip.
    2. Rozpakować gdzieś archiwum.
    3. Do katalogu \Resource (u mnie "G:\Games\LucasArts\Force Commander\Resource") wrzucić trzy pliki: ddraw.dll, libwine.dll i wined3d.dll.
    4. Prawidłowo ustawić paramter "Size" w [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\LucasArts Entertainment Company LLC\Force Commander\v1.0\Settings\Screen]. U mnie jest to:
      Wartość "Size" Efekt Uzyskany rezultat
      0 640x480 OK
      1 800x600 BUM, takie samo jak dla 8800 GTS 512
      2 1024x768 OK - i tak miałem ustawione
      3 1280x1024 Przerywniki wyświetlane są "z przeplotem".
      Różne dziwne efekty, kończące się resetem parametru "Size" do wartości "2" (1024x768) oraz parametrów "Allow32bpp", "Allow32zbuf" i "Use32BitTextures" do wartości "0"
      4 1600x1200
    5. Ustawić pozostałe parametry zgodnie ze wcześniejszym opisem.

    I powinno być dobrze przy wykorzystaniu normalnego Focom.exe (patrz niżej punkt 6). Przynajmniej u mnie tak było w Windows 7 Ultimate x86_64 na starej platformie. ~:) Przetestowałem wersję 1.7.54 uzyskując SOA#1 ~:) Z drobną uwagą: Przy wychodzeniu z gry program robił BUM, a proces Focom.exe nadal tkwił w "Task Manager". Przed ewentualnym ponownym uruchomieniem trzeba było ubić go ręcznie. Wersje późniejsze (1.7.55, 1.8-rc1, 1.9.1 oraz 2.8 i 3.6) nie chciały działać. Od jakiegoś czasu, na stronie twórcy, zalecaną wersją jest 1.7.52.

    Nie zauważyłem spadków wydajności przy tak uruchomionej grze.

    Na nowej platformie zdechła mysz. Znaczy się, działa wszędzie i robi co powinna, oprócz możliwości zaznaczenia obiektów "w terenie". Ani wskazując pojedynczy oddział, ani zakreślając obszar nie można niczego wybrać. Nie można również wskazać jako celu wrogiego oddziału. Lipa. ~:(

    Ostatecznym rozwiązanie, okazały się pliki z dgVoodoo 2 (tylko dla kart wspierających DirectX 11). Należy:

    1. Pobrać ze strony dgVoodoo 2 np. dgVoodoo2_5.zip lub nowszy (np. 2.55).
    2. Rozpakować gdzieś archiwum.
    3. Do katalogu \Resource (u mnie "G:\Games\LucasArts\Force Commander\Resource") wrzucić dwa pliki: DDraw.dll i D3DImm.dll z podkatalogu \MS rozpakowanego archiwum.
    4. Dobrać paramter "Size" w [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\LucasArts Entertainment Company LLC\Force Commander\v1.0\Settings\Screen]. U mnie działa "4", czyli 1600x1200. ~:) Wyższe wartości resetują paramter "Size" do wartości "4" (1600x1200), a czasami i pozostałe.

    Z nowymi sterownikami NVIDIA działający FRAPS powoduje powieszenie się gry w momencie ładowania dgVoodoo 2.

  4. Dla HDG 530 nie ma wcale zastrzeżeń, jeśli chodzi o możliwość ustawienia parametrów ekranu (a karta ma dedykowane 640MB pamięci RAM).

    Parametry karty są prawidłowo rozpoznawane i można ustawić wszystkie wymagane pstryczki, a gra działa bez problemów również w rozdzielczości 1600x1200.

    DirectX: FC - HDG 530 i jest OK, karta: FC - HDG 530 i jest OK.
  5. Podobnie jest w testowym laptaku (B-Wing z wbudowaną grafiką Mobile Intel 965 Express Chipset Family), na którym gra działa prawidłowo.

    Parametry karty są prawidłowo rozpoznawane i można ustawić wszystkie wymagane pstryczki.

    FC - B-Wing i jest OK

    W czasie gry faktycznie jest 1024x768 i tekstury są takie jak powinny.

    FC - B-Wing i jest OK
  6. Pojawiają się problemy z muzyką, która potrafi się zaciąć. Ale tak bywało już dawno temu, gdy grałem w "Star Wars: Force Commander" na XP.

    Zgodnie z sugestią ze strona Play Old PC Games // Star Wars: Force Commander może pomóc uruchomienie gry na jednym rdzeniu. W tym celu najlepiej wyciągnąć skrót do pliku Focom.exe i zmienić linię uruchamiającą program z "G:\Games\LucasArts\Force Commander\Resource\focom.exe" na:

    C:\Windows\System32\cmd.exe /C start "FOCOM" \
    /D "G:\Games\LucasArts\Force Commander\Resource" /high /affinity 8 \
    "G:\Games\LucasArts\Force Commander\Resource\Focom.exe"

    Powyższe polecenie to jedna linia, tu połamana w miejscu \, aby łatwiej było ją czytać. Oczywiście z dokładnością do ścieżki. Ponieważ w ścieżce znajdą się spacje, to odpowiednie fragmenty zostały zamknięte w "".

    Takie polecenie uruchomi "Command Prompt", z niego odpali w katalogu "G:\Games\LucasArts\Force Commander\Resource" program "G:\Games\LucasArts\Force Commander\Resource\Focom.exe" nadając mu wysoki priorytet (/high) i wymuszając pracę na jednym (tu czwartym) rdzeniu (/affinity 8). Czyli zrobi to, o co chodzi.

    IMHO dobrze jest omijać pierwszy rdzeń (w Windowsach oznaczany przez 0), bo zazwyczaj najwięcej się na nim dzieje i najbardziej się grzeje. Parametr /affinity szesnastkowo określa rdzeń (w znaczeniu "windowsowym", gdzie nie ma rozróżnienia na rdzenie fizyczne i wątki, stąd np. i7 ma cztery rdzenie, po dwa wątki, czyli ma 8 "rdzeni") w następujący sposób:

    /affinity Maska Rdzeń /affinity Maska Rdzeń
    1 00000001 pierwszy (Core 0) 10 00010000 piąty (Core 4)
    2 00000010 drugi (Core 1) 20 00100000 szósty (Core 5)
    4 00000100 trzeci (Core 2) 40 01000000 siódmy (Core 6)
    8 00001000 czwarty (Core 3) 80 10000000 ósmy (Core 7)

    Aha, suma da dwa lub więcej rdzeni. Np. /affinity 55 uruchomi nieparzyste. No, ale nie o to chodzi przy uruchamianiu gry na jednym. ~;)

    Sprawdzone, działa. Pomaga również z następnym problemem.

  7. W dłuższych filmach (tak łatwiej to zaobserwować) dźwięk zaczyna wyprzedzać obraz, ale takie zjawisko mam tylko na stacjonarnym blaszaku (X-Wing). Jest to związane z wieloma rdzeniami. Po uruchomieniu na jednym rdzeniu (przepis powyżej) wszystko wygląda OK.

    Z drugiej strony na testowym laptaku (B-Wing) synchronizacja jest prawidłowa, a on ma dwa rdzenie...

Gra w Sieci

"Star Wars: Force Commander" umożliwia grę w Sieci (w tym przez MSN Gaming ZONE, ale to chyba już nie działa). Dostępne są następujące rodzaje połączeń:

TCP/IP
Podstawa działania Internetu. Umożliwia grę w sieci lokalnej oraz Internecie (do 4 osób).
IPX
Protokół przeznaczony do gry w LANie (czyli sieciach lokalnych) dla 4 osób. Nie jest obsługiwany w systemach późniejszych niż Windows XP. Można skorzystać z IPXWrapper. Oczywiście wymaga działania TCP/IP, a skoro można grać bezpośrednio korzystając z TCP/IP, to dodatkowe wykorzystanie wrappera IPX nie ma wiele sensu. ~;)

Gdy IPXu nie ma w systemie, to ten rodzaj połączenia może nie pojawić się w opcjach połączeń.

Direct Modem
Takie połączenie umożliwiało grę dwóch osób z wykorzystaniem modemów. Ktoś ma jeszcze modem? ~;)

Gdy modemu nie ma w systemie, to ten rodzaj połączenia może nie pojawić się w opcjach połączeń.

Nie będę opisywał szczegółów konfiguracji (są wyjaśnione w instrukcji do gry), ale sprawdziłem działanie w LANie z wykorzystaniem TCP/IP oraz IPXWrapper. Krótko mówiąc - działa w obu przypadkach~:) Do testów wykorzystałem gry uruchomione w Windows 7 Ultimate x64 SP1 i Windows 10 Pro x64. Oba komputery pełniły funkcje zarówno serwera, jak i klienta - bez problemów.

Ponieważ grałem domowym LANie, nie miałem problemów z firewallami. ~;)

Podsumowanie "Star Wars: Force Commander"

Instalacja
W Windows XP w Virtual PC i skopiowanie wyników (pliki, rejestr) do Windows 7.
Płyta lub obraz w trakcie gry
Tak, zawsze druga.
Uruchomienie w Windows XP w Virtual PC
Nie działa, brak wsparcia dla Direct3D.
Uruchomienie w Windows 7 x64 (X-Wing)
Z pewnymi kruczkami, ale działa OK.
DDRAW.DLL
Systemowy dla 8800 GTS 512 i HDG 530.
dgVoodoo 2 dla GTX 970 (dla kart zgodnych z DirectX 11).
Sterowniki NVIDIA
Bez znaczenia.
Sterowniki Intel
Bez znaczenia.
Uruchomienie w Windows 7 x64 (B-Wing - Intel)
Prawie bez problemów! "Less is more."
Procesory wielordzeniowe
Problemy z dźwiękiem i filmami, ale z rozwiązaniem.
Szeroki ekran
Brak obsługi.
Maksymalna rozdzielczość
1600x1200, w tabelce FPSy (niejawny V-Sync 60?; N/A - brak danych z FRAPS, ale jest płynnie)
Rozdzielczość Intel Core 2 Quad Q9650 @ 3.00GHz Intel i5-6600K @ 3.5/3.9GHz
8800 GTS 512 8800 GTS 512 SLI GTX 970 GTX 970 SLI HDG 530 GTX 970 GTX 970 SLI
WineD3D For Windows dgVoodoo 2
1024x768 na poziomie 60- na poziomie 60- N/A N/A
(SLI, ale grzeje się tylko jedna karta ~;) )
na poziomie 60- na poziomie 60- na poziomie 60-
1280x1024 na poziomie 60- na poziomie 60- N/A
(z dziwnymi efektami)
N/A
(z dziwnymi efektami i SLI, ale grzeje się tylko jedna karta ~;) )
na poziomie 60- na poziomie 60- na poziomie 60-
1600x1200 niedostępne
(reset do 1024x768)
niedostępne
(reset do 1024x768)
niedostępne
(reset do 1024x768)
niedostępne
(reset do 1024x768)
na poziomie 60- na poziomie 60- na poziomie 60-
Gra w Sieci
Bez problemów w sieciach TCP/IP oraz z wykorzystaniem wrappera IPX.
Miejsce na dysku (pełne/skompresowane)
573MB/485MB + obraz UIF 578MB

Gra działa płynnie, również w Sieci. Cutscenki są odgrywane. Jest dźwięk, muzyka, nie ma problemów z peryferiami i akceleracją 3D.

FC - jest OK, logo FC - jest OK, starter FC - jest OK, menu
FC - jest OK, tytuł FC - jest OK, film FC - jest OK, misja

W sumie dobrze jest. ~:)

Powrót do spisu treści
A tymczasem w Windows 8/8.1 Pro x64
A tymczasem w Windows 10 Pro x64

Copyright © Yogurt
8.49.148 15.11.2019
Author:
Yogurt