UTF-8; Pure HTML 4.01; CSS 3;

STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II

GOG.COM udostępnia "STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II" za 5.29€/5.99$/21.49PLN. W pakiecie dostaje się:

"STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II"
Bonusy:
"STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II - Mysteries of the Sith"
Bonusy:

Opis klasycznego wydania gier, wymagań, poprawek itp. zamieściłem przy okazji uruchamiania ich w Windows 7 Ultimate x64 SP1. I tam należy szukać szczegółów.

Poprawki

Gra zawiera poprawki wydane przez LucasArts.

STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II

Instalacja "STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II" w Windows x64

Pobrałem (zabawne, że pobrało się do katalogu star_wars_republic_commando_copy3, inne lądowały w prawidłowo nazwanych) i przetestowałem plik setup_sw_jedi_knight_dark_forces2_2.0.0.6.exe (656MB). Bez problemów uruchomił się w Windows x64 (7 Ultimate, 8 Pro i 10 Pro). W opcjach instalacji można zmienić katalog (ja wrzuciłem grę do "G:\Games\GOG Games\Star Wars Jedi Knight - Dark Forces 2") i zezwolić na dodanie ikony na "Pulpit". Instalacja przebiegła bez problemów. ~:)

W Windows 8/8.1/10 Pro x64 skrót na "Pulpicie" bezpośrednio uruchamia JK.EXE z pstryczkiem -displayconfig, który daje dojście do "serwisowych" opcji w grafice. Dodatkowo w opcjach zgodności ma włączone ograniczenie ilości kolorów do 16-bitów (65536). Brak ograniczenia czasami powodował problemy.

Trochę inaczej wygląda skrót w Windows 7. Prowadzi tam do programu GOGLauncher.exe, który uruchamiany jest z parametrem 1422286819 (identyfikator gry GOG). Starter umożliwia obejście problemów z psychodelią kolorów.

W katalogu gry nie ma startera, którego obecność sprawia problemy w Windows 8, 8.1 i 10.

W Windows 8.1 Pro x64 gra została "odziedziczona" po Windows 8 Pro x64, ale nie sądzę, by mogły pojawić się jakieś problemy w trakcie instalacji.

Uruchomienie "STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II" w Windows x64

Po instalacji gra bez problemów działa w "czystym" Windows x64 (7 Ultimate, 8 Pro, 8.1 Pro i 10 Pro). ~:) Z jednym zastrzeżeniem dla Windows 7 i jednym w Windows 8, 8.1 i 10, choć oba dotyczą trybu 3D.

  1. W Windows 7 nowsze karty (wspierające sprzętowo DirectX 11, czyli np. GTX 970) mogą mieć problemy z "brakującymi pikselami". Jeśli wyłączy się akcelerację 3D, problem znika.

    Istnieją dwa rozwiązania, oba działają prawidłowo. ~:)

    1. Pliki z WineD3D For Windows, (działają również dla kart bez obsługi DirectX 11, choć ten problem ich nie dotyczy). Należy jedynie dobrać odpowiednią wersję pakietu. Przetestowałem 1.7.54, która działała prawidłowo. 1.7.55 i późniejsze (np. 1.8-rc1 i 1.9.1) nie chciały działać. Od jakiegoś czasu, na stronie twórcy, zalecaną wersją jest 1.7.52, ale dostępna jest również wersja 3.X. Sprawdziłem 3.6 (14.04.2018) z GTX 970 SLI i ponownie jest OK.

      Aby zainstalować pliki należy:

      1. Pobrać ze strony np. WineD3DForWindows_1.7.54.zip.
      2. Rozpakować gdzieś archiwum.
      3. Do katalogu gry (u mnie "G:\Games\GOG Games\Star Wars Jedi Knight - Dark Forces 2") wrzucić trzy pliki: ddraw.dll, libwine.dll i wined3d.dll.

      Samo uruchomienie może chwilę potrwać, ale nie należy się tym przejmować.

    2. Pliki z dgVoodoo 2 dla kart zgodnych z DirectX 11. Należy:
      1. Pobrać ze strony dgVoodoo 2 np. dgVoodoo2_5.zip lub nowszy (np. 2.55).
      2. Rozpakować gdzieś archiwum.
      3. Do katalogu gry (u mnie "G:\Games\GOG Games\Star Wars Jedi Knight - Dark Forces 2") wrzucić dwa pliki: DDraw.dll i D3DImm.dll z podkatalogu \MS rozpakowanego archiwum.

      I powinno być dobrze. ~:) Samo uruchomienie gry wygląda troszkę inaczej niż dla gry zainstalowanej z tradycyjnego nośnika. Dla gry z GOG.COM aktywacja dgVoodoo 2 następuje dopiero w trakcie rozpoczynania misji, a dla gry z CD w trakcie uruchamiania programu.

      Z nowymi sterownikami NVIDIA działający FRAPS powoduje powieszenie się gry w momencie ładowania dgVoodoo 2.

    Co ciekawe, takich problemów nie ma HDG 530. Też sprzętowy DirectX 11, ale wszystko wyświetlane jest prawidłowo z systemowym ddraw.dll.

    Obrazki ilustrujące powyższe problemy wykonałem przy okazji uruchamiania gry w Windows 7 Ultimate x64 SP1. I tam należy szukać szczegółów - punkt 3.

  2. W Windows 8, 8.1 i 10 są problemy z trybem 3D.

    Z wyłączoną akceleracją 3D i tylko 8-bitowym kolorem wszystko wygląda prawidłowo, choć oczywiście niezbyt "ładnie". Włączenie 3D powoduje, że znika wszystko, oprócz nakładek w rodzaju celownika, mapy i HUD.

    Jeśli usunie się wszystkie nakładki (np. celownik) i powiększy się obraz na maksa (skala 10, co usuwa HUD, czyli też nakładkę), to można grać z pełną akceleracją 3D, choć niezbyt wygodnie. Mogą pojawić się problemy, gdy już będziemy posługiwać się Mocą (aktywuje to nakładkę).

    G31 Express Chipset Family
    Z "kartą" G31 Express Chipset Family nie zadziałały żadne sugerowane rozwiązania, które sprawdziłem. W sumie wygląda to gorzej niż w testowym laptaku z podobną, ale starszą, wbudowaną grafiką - Mobile Intel 965 Express Chipset Family i Windows 7 x64. Ostatecznie z G31 Express Chipset Family można grać albo z brakiem akceleracji 3D z 8-bitowym kolorem, albo z wyłączonymi nakładkami w trybie 3D i 16-bitowym kolorem.
    GTS 450 512MB
    Dwa rozwiązania, oba działają prawidłowo. ~:)
    1. Pliki z WineD3D For Windows, również dla kart bez obsługi DirectX 11. Opis instalacji powyżej.
    2. Pliki z dgVoodoo 2 dla kart zgodnych z DirectX 11. Opis instalacji powyżej.

    Obrazki ilustrujące powyższe problemy wykonałem przy okazji uruchamiania gry w Windows 8/8.1 Pro x64. I tam należy szukać szczegółów - punkt 3.

Nie ma problemów z dźwiękiem, nie żeby kiedyś były, ale ta wersja nie ma CD, więc muzyka została zripowana do formatu OGG, a gra korzysta z odpowiednio zmienionego winmm.dll i kilku dodatkowych bibliotek.

Obsługa szerokiego ekranu w "STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II"

Gra posiada wbudowaną obsługę szerokiego ekranu. Rozpoznaje wszystkie dostępne opcje i potrafi skorzystać z większości z nich. W zasadzie jedynym ujemnym efektem jest mniejsze lub większe przycięcie obrazu od góry i dołu w trakcie rozgrywki (obraz jest dopasowany do szerokości i przycięty w pionie przy zachowaniu właściwych proporcji).

Menu i przerywniki wyświetlane są w rozdzielczości 640x480, zatem mają właściwe proporcje. Co najwyżej na dużym ekranie filmy mają sporą pikselozę. ~;)

Dostępne rozdzielczości sprawdziłem przy okazji uruchomienia gry z kartą GTX 970 w Windows 7 Ultimate x64 SP1. I tam należy szukać szczegółów.

W trybie 2D "wysokie" rozdzielczości (np. 1920x1200) mogą kończyć się BUM. Ale co z tego, skoro w 3D działają jak powinny. ~;)

Gra w Sieci

"STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II" umożliwia grę w Sieci. Dostępne są następujące rodzaje połączeń (ustawienia po kliknięciu "Multiplayer" i "Join Game" lub "Host Game"):

Serial Connection For DirectPlay
Egzotyczny dziś sposób gry dla dwóch osób. Pewnie da się, ale coraz mniej komputerów ma port COM, a co to jest kabel NullModem, to pewnie nikt już nie wie. ~;)
Modem Connection For DirectPlay
Takie połączenie umożliwiało grę dwóch osób z wykorzystaniem modemów. Ktoś ma jeszcze modem? ~;)
IPX
Protokół przeznaczony do gry w LANie (czyli sieciach lokalnych) dla 32 osób (8 zalecane). Nie jest obsługiwany w systemach późniejszych niż Windows XP. Można skorzystać z IPXWrapper. Oczywiście wymaga działania TCP/IP, a skoro można grać bezpośrednio korzystając z TCP/IP, to dodatkowe wykorzystanie wrappera IPX nie ma wiele sensu. ~;)

Gdy IPXu nie ma w systemie, to ten rodzaj połączenia może nie pojawić się w opcjach połączeń.

Internet TCP/IP Connection For DirectPlay
Podstawa działania Internetu. Umożliwia grę w sieci lokalnej (do 32 osób, 8 zalecane) oraz Internecie (do 32 osób, 4 zalecane). Przy dzisiejszych łączach i komputerach pewnie zawsze można wybrać 32.

Nie będę opisywał szczegółów konfiguracji (są wyjaśnione w instrukcji do gry), ale sprawdziłem działanie w LANie z wykorzystaniem TCP/IP oraz IPXWrapper. Krótko mówiąc - działa w obu przypadkach~:) Do testów wykorzystałem gry uruchomione w Windows 7 Ultimate x64 SP1 (klasyczna wersja z CD) i Windows 8/8.1/10 Pro x64 (wersja z GOG.COM). Oba komputery pełniły funkcje zarówno serwera, jak i klienta - bez problemów.

Ponieważ grałem domowym LANie, nie miałem problemów z firewallami. ~;)

Patch z 18 stycznia 2018 poprawił dziłanie DirectPlay w Windows 8, 8.1 i 10.

Podsumowanie "STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II"

Instalacja w Windows x64
Bez problemów.
Uruchomienie w Windows x64
Z pewnymi kruczkami, ale może działać OK.
DDRAW.DLL
Systemowy i bez 3D dla G31 Express Chipset Family.
Systemowy dla HDG 530.
WineD3D For Windows (do 1.7.54 lub od 2.8) lub dgVoodoo 2 (dla kart zgodnych z DirectX 11) dla NVIDIA.
Sterowniki NVIDIA
Bez znaczenia.
Sterowniki Intel
Ogólnie bez znaczenia, ale:
Procesory wielordzeniowe
Bez znaczenia.
Szeroki ekran
Obsługa wbudowana.
Maksymalna rozdzielczość
Co najmniej 1920x1200, w tabelce FPSy (niejawny V-Sync 60?; N/A - brak danych z FRAPS, ale jest płynnie; FRAPS trochę żre i faktyczna płynność jest lepsza; N/A-2 - FRAPS może wieszać grę)
Rozdzielczość Windows 7
Intel i5-6600K @ 3.5/3.9GHz
Windows 8/8.1
Intel Core 2 Quad Q9650 @ 3.00GHz
Windows 10
Intel Core 2 Quad Q9650 @ 3.00GHz
HDG 530 GTX 970 SLI
(ale grzeje się tylko jedna karta ~;) )
G31 Express Chipset Family GTS 450 512MB G31 Express Chipset Family GTS 450 512MB
WineD3D For Windows dgVoodoo 2 WineD3D For Windows dgVoodoo 2 WineD3D For Windows dgVoodoo 2
1280x1024 od 30 do 60 N/A N/A-2 N/A
(bez 3D)
N/A na poziomie 60- N/A
(bez 3D)
N/A na poziomie 60-
1920x1200 od 30 do 60
(ale dostępny max to 1400x1050 przy 1GB pamięci "karty")
N/A N/A-2 brak portu N/A na poziomie 40- brak portu N/A na poziomie 40-
Gra w Sieci
Bez problemów w sieciach TCP/IP oraz z wykorzystaniem wrappera IPX.
Miejsce na dysku (pełne/skompresowane)
746MB/693MB

Gra działa płynnie, również w Sieci. Cutscenki są odgrywane. Jest dźwięk, muzyka, nie ma problemów z peryferiami. Mogą pojawić się kłopoty z akceleracją 3D (z rozwiązaniem). Wbudowane HD (Vert-).

JK:DF2 - jest OK, SOA#1
JK:DF2 - jest OK, 1920x1200

Dobrze jest. ~:) (O ile nie korzysta się z "kart" Intela.)

STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II - Mysteries of the Sith

Instalacja "STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II - Mysteries of the Sith" w Windows x64

Pobrałem (zabawne, że pobrało się do katalogu star_wars_jedi_knight_dark_forces_ii_copy3, inne lądowały w prawidłowo nazwanych) i przetestowałem plik setup_sw_jedi_knight_mots_2.0.0.5.exe (238MB). Bez problemów uruchomił się w Windows x64 (7 Ultimate, 8 Pro i 10 Pro). W opcjach instalacji można zmienić katalog (ja wrzuciłem grę do "G:\Games\GOG Games\Star Wars Jedi Knight - Mysteries of the Sith") i zezwolić na dodanie ikony na "Pulpit". Instalacja przebiegła bez problemów. ~:)

W Windows 8/8.1/10 Pro x64 skrót na "Pulpicie" bezpośrednio uruchamia JKM.EXE z pstryczkiem -windowgui, który menu i przerywniki powinien wyświetlać w okienkach. Sama gra działa na całym ekranie. Dodatkowo w opcjach zgodności ma włączone ograniczenie ilości kolorów do 16-bitów (65536). Brak ograniczenia czasami powodował problemy.

Trochę inaczej wygląda skrót w Windows 7. Prowadzi tam do programu GOGLauncher.exe, który uruchamiany jest z parametrem 1422285784 (identyfikator gry GOG). Starter umożliwia obejście problemów z psychodelią kolorów.

W katalogu gry nie ma startera, choć jego obecność nie powodowała problemów dla gry zainstalowanej z tradycyjnego nośnika.

W Windows 8.1 Pro x64 gra została "odziedziczona" po Windows 8 Pro x64, ale nie sądzę, by mogły pojawić się jakieś problemy w trakcie instalacji.

Uruchomienie "STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II - Mysteries of the Sith" w Windows x64

Po instalacji gra bez problemów działa w "czystym" Windows x64 (7 Ultimate, 8 Pro, 8.1 Pro i 10 Pro). ~:) Z jednym zastrzeżeniem dla Windows 7 i jednym w Windows 8, 8.1 i 10, choć oba dotyczą trybu 3D.

  1. W Windows 7 nowsze karty (wspierające sprzętowo DirectX 11, czyli np. GTX 970) mogą mieć problemy z "brakującymi pikselami". Jeśli wyłączy się akcelerację 3D, problem znika.

    Istnieją dwa rozwiązania, oba działają prawidłowo. ~:)

    1. Pliki z WineD3D For Windows, (działają również dla kart bez obsługi DirectX 11, choć ten problem ich nie dotyczy). Należy jedynie dobrać odpowiednią wersję pakietu. Przetestowałem 1.7.54, która działała prawidłowo. 1.7.55 i późniejsze (np. 1.8-rc1 i 1.9.1) nie chciały działać. Od jakiegoś czasu, na stronie twórcy, zalecaną wersją jest 1.7.52, ale dostępna jest również wersja 3.X. Sprawdziłem 3.6 (14.04.2018) z GTX 970 SLI i ponownie jest OK.

      Aby zainstalować pliki należy:

      1. Pobrać ze strony np. WineD3DForWindows_1.7.54.zip.
      2. Rozpakować gdzieś archiwum.
      3. Do katalogu gry (u mnie "G:\Games\GOG Games\Star Wars Jedi Knight - Mysteries of the Sith") wrzucić trzy pliki: ddraw.dll, libwine.dll i wined3d.dll.

      Samo uruchomienie może chwilę potrwać, ale nie należy się tym przejmować.

    2. Pliki z dgVoodoo 2 dla kart zgodnych z DirectX 11. Należy:
      1. Pobrać ze strony dgVoodoo 2 np. dgVoodoo2_5.zip lub nowszy (np. 2.55).
      2. Rozpakować gdzieś archiwum.
      3. Do katalogu gry (u mnie "G:\Games\GOG Games\Star Wars Jedi Knight - Mysteries of the Sith") wrzucić dwa pliki: DDraw.dll i D3DImm.dll z podkatalogu \MS rozpakowanego archiwum.

      I powinno być dobrze. ~:) Samo uruchomienie gry wygląda troszkę inaczej niż dla gry zainstalowanej z tradycyjnego nośnika. Dla gry z GOG.COM aktywacja dgVoodoo 2 następuje dopiero w trakcie rozpoczynania misji, a dla gry z CD w trakcie uruchamiania programu.

      Z nowymi sterownikami NVIDIA działający FRAPS powoduje powieszenie się gry w momencie ładowania dgVoodoo 2.

    Co ciekawe, takich problemów nie ma HDG 530. Też sprzętowy DirectX 11, ale wszystko wyświetlane jest prawidłowo z systemowym ddraw.dll.

    Obrazki ilustrujące powyższe problemy wykonałem przy okazji uruchamiania gry w Windows 7 Ultimate x64 SP1. I tam należy szukać szczegółów - punkt 3.

  2. W Windows 8, 8.1 i 10 są problemy z trybem 3D.

    Z wyłączoną akceleracją 3D i tylko 8-bitowym kolorem wszystko wygląda prawidłowo, choć oczywiście niezbyt "ładnie". Włączenie 3D powoduje, że znika wszystko, oprócz nakładek w rodzaju celownika, mapy i HUD.

    Jeśli usunie się wszystkie nakładki (np. celownik) i powiększy się obraz na maksa (skala 10, co usuwa HUD, czyli też nakładkę), to można grać z pełną akceleracją 3D, choć niezbyt wygodnie. Mogą pojawić się problemy, gdy już będziemy posługiwać się Mocą (aktywuje to nakładkę).

    G31 Express Chipset Family
    Z "kartą" G31 Express Chipset Family nie zadziałały żadne sugerowane rozwiązania, które sprawdziłem. W sumie wygląda to gorzej niż w testowym laptaku z podobną, ale starszą, wbudowaną grafiką - Mobile Intel 965 Express Chipset Family i Windows 7 x64. Ostatecznie z G31 Express Chipset Family można grać albo z brakiem akceleracji 3D z 8-bitowym kolorem, albo z wyłączonymi nakładkami w trybie 3D i 16-bitowym kolorem.
    GTS 450 512MB
    Dwa rozwiązania, oba działają prawidłowo. ~:)
    1. Pliki z WineD3D For Windows, również dla kart bez obsługi DirectX 11. Opis instalacji powyżej.
    2. Pliki z dgVoodoo 2 dla kart zgodnych z DirectX 11. Opis instalacji powyżej.

    Obrazki ilustrujące powyższe problemy wykonałem przy okazji uruchamiania gry w Windows 8/8.1 Pro x64. I tam należy szukać szczegółów - punkt 3.

W Windows 8, 8.1 i 10 mimo pstryczka -windowgui menu i filmy wyświetlanie są na całym ekranie. I dobrze. ~;)

Nie ma problemów z dźwiękiem, nie żeby kiedyś były, ale ta wersja nie ma CD, więc muzyka została zripowana do formatu OGG, a gra korzysta z odpowiednio zmienionego winmm.dll i kilku dodatkowych bibliotek.

Obsługa szerokiego ekranu w "STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II - Mysteries of the Sith"

Gra posiada wbudowaną obsługę szerokiego ekranu. Rozpoznaje wszystkie dostępne opcje i potrafi skorzystać z większości z nich. W zasadzie jedynym ujemnym efektem jest mniejsze lub większe przycięcie obrazu od góry i dołu w trakcie rozgrywki (obraz jest dopasowany do szerokości i przycięty w pionie przy zachowaniu właściwych proporcji).

Menu i przerywniki wyświetlane są w rozdzielczości 640x480, zatem mają właściwe proporcje. Co najwyżej na dużym ekranie filmy mają sporą pikselozę. ~;)

Dostępne rozdzielczości sprawdziłem przy okazji uruchomienia gry z kartą GTX 970 w Windows 7 Ultimate x64 SP1. I tam należy szukać szczegółów.

W trybie 2D "wysokie" rozdzielczości (np. 1920x1200) mogą kończyć się BUM. Ale co z tego, skoro w 3D działają jak powinny. ~;)

Gra w Sieci

"STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II - Mysteries of the Sith" umożliwia grę w Sieci. Dostępne są następujące rodzaje połączeń (ustawienia po kliknięciu "Multiplayer" i "Join Game" lub "Host Game"):

Serial Connection For DirectPlay
Egzotyczny dziś sposób gry dla dwóch osób. Pewnie da się, ale coraz mniej komputerów ma port COM, a co to jest kabel NullModem, to pewnie nikt już nie wie. ~;)
Modem Connection For DirectPlay
Takie połączenie umożliwiało grę dwóch osób z wykorzystaniem modemów. Ktoś ma jeszcze modem? ~;)
IPX
Protokół przeznaczony do gry w LANie (czyli sieciach lokalnych) dla 32 osób (8 zalecane). Nie jest obsługiwany w systemach późniejszych niż Windows XP. Można skorzystać z IPXWrapper. Oczywiście wymaga działania TCP/IP, a skoro można grać bezpośrednio korzystając z TCP/IP, to dodatkowe wykorzystanie wrappera IPX nie ma wiele sensu. ~;)

Gdy IPXu nie ma w systemie, to ten rodzaj połączenia może nie pojawić się w opcjach połączeń.

Internet TCP/IP Connection For DirectPlay
Podstawa działania Internetu. Umożliwia grę w sieci lokalnej (do 32 osób, 8 zalecane) oraz Internecie (do 32 osób, 4 zalecane). Przy dzisiejszych łączach i komputerach pewnie zawsze można wybrać 32.

Nie będę opisywał szczegółów konfiguracji (są wyjaśnione w instrukcji do gry), ale sprawdziłem działanie w LANie z wykorzystaniem TCP/IP oraz IPXWrapper. Krótko mówiąc - działa w obu przypadkach~:) Do testów wykorzystałem gry uruchomione w Windows 7 Ultimate x64 SP1 (klasyczna wersja z CD) i Windows 8/8.1/10 Pro x64 (wersja z GOG.COM). Oba komputery pełniły funkcje zarówno serwera, jak i klienta - bez problemów.

Ponieważ grałem domowym LANie, nie miałem problemów z firewallami. ~;)

Patch z 18 stycznia 2018 poprawił dziłanie DirectPlay w Windows 8, 8.1 i 10.

Podsumowanie "STAR WARS™ Jedi Knight: Dark Forces II - Mysteries of the Sith"

Instalacja w Windows x64
Bez problemów.
Uruchomienie w Windows x64
Z pewnymi kruczkami, ale może działać OK.
DDRAW.DLL
Systemowy i bez 3D dla G31 Express Chipset Family.
Systemowy dla HDG 530.
WineD3D For Windows (do 1.7.54 lub od 2.8) lub dgVoodoo 2 (dla kart zgodnych z DirectX 11) dla NVIDIA.
Sterowniki NVIDIA
Bez znaczenia.
Sterowniki Intel
Ogólnie bez znaczenia, ale:
Procesory wielordzeniowe
Bez znaczenia.
Szeroki ekran
Obsługa wbudowana.
Maksymalna rozdzielczość
Co najmniej 1920x1200, w tabelce FPSy (niejawny V-Sync 60?; N/A - brak danych z FRAPS, ale jest płynnie; FRAPS trochę żre i faktyczna płynność jest lepsza; N/A-2 - FRAPS może wieszać grę)
Rozdzielczość Windows 7
Intel i5-6600K @ 3.5/3.9GHz
Windows 8/8.1
Intel Core 2 Quad Q9650 @ 3.00GHz
Windows 10
Intel Core 2 Quad Q9650 @ 3.00GHz
HDG 530 GTX 970 SLI
(ale grzeje się tylko jedna karta ~;) )
G31 Express Chipset Family GTS 450 512MB G31 Express Chipset Family GTS 450 512MB
WineD3D For Windows dgVoodoo 2 WineD3D For Windows dgVoodoo 2 WineD3D For Windows dgVoodoo 2
1280x1024 od 30 do 60 N/A N/A-2 N/A
(bez 3D)
N/A na poziomie 60- N/A
(bez 3D)
N/A na poziomie 60-
1920x1200 od 30 do 60
(ale dostępny max to 1400x1050 przy 1GB pamięci "karty")
N/A N/A-2 brak portu N/A na poziomie 48- brak portu N/A na poziomie 48-
Gra w Sieci
Bez problemów w sieciach TCP/IP oraz z wykorzystaniem wrappera IPX.
Miejsce na dysku (pełne/skompresowane)
441MB/339MB

Gra działa płynnie, również w Sieci. Cutscenki są odgrywane. Jest dźwięk, muzyka, nie ma problemów z peryferiami. Mogą pojawić się kłopoty z akceleracją 3D (z rozwiązaniem). Wbudowane HD (Vert-).

JK:MotS - jest OK, misja SOA#1
JK:MotS - jest OK, 1920x1200

Dobrze jest. ~:) (O ile nie korzysta się z "kart" Intela.)


Copyright © Yogurt
6.49.036 15.11.2021
Author:
Yogurt