UTF-8; HTML 4.01; CSS3; 3303B+3489B+2894B
TiO:
00506
Ver 18.42.002
Zamieszano: 16.01.2015
- Ktoś zapytał:
-
Dlaczego nie mogę połączyć się, łączę się na małych szybkościach, często mnie rozłącza z TPSA?
- W odpowiedzi:
-
TPSA i to powinno wszystko tłumaczyć... ~;-)))
Im też należy zgłaszać wszystkie problemy z jakością linii.
Tyle, że oni zapewniają tylko 9600bps... ~:-(((
Dodatkowo należy:
- Wykazać trochę cierpliwości.
Zazwyczaj po kilku dniach problemy znikają.
- Sprawdzić, czy linia nie pracuje jako PCM (kilka numerów na jednej linii).
Czasami w takim wypadku pomaga udokumentowanie posiadania modemu z homologacją - TPSA przydzieli "normalną" linię.
- Sprawdzić metodę weryfikacji użytkownika (TPSA czasami zmienia sposób logowania się).
Na pewien czas należy włączyć okno terminala po wybraniu numeru i logować się "z palca".
We właściwościach połączenia na zakładce "Typ serwera" powinny być wyrzucone "ptaszki" z pól:
- "Zaloguj się do sieci"
- "Włącz kompresję programową"
- "Żądaj zaszyfrowanego hasła"
- Stan obecny:
-
Rozwiązano?... ~;-)