UTF-8; HTML 4.01; CSS3; 3303B+3489B+2894B
TiO: 00506 Ver 18.42.002
Zamieszano: 16.01.2015
Ktoś zapytał:
Dlaczego nie mogę połączyć się, łączę się na małych szybkościach, często mnie rozłącza z TPSA?
W odpowiedzi:
TPSA i to powinno wszystko tłumaczyć... ~;-))) Im też należy zgłaszać wszystkie problemy z jakością linii. Tyle, że oni zapewniają tylko 9600bps... ~:-(((
Dodatkowo należy:
  1. Wykazać trochę cierpliwości. Zazwyczaj po kilku dniach problemy znikają.
  2. Sprawdzić, czy linia nie pracuje jako PCM (kilka numerów na jednej linii). Czasami w takim wypadku pomaga udokumentowanie posiadania modemu z homologacją - TPSA przydzieli "normalną" linię.
  3. Sprawdzić metodę weryfikacji użytkownika (TPSA czasami zmienia sposób logowania się). Na pewien czas należy włączyć okno terminala po wybraniu numeru i logować się "z palca". We właściwościach połączenia na zakładce "Typ serwera" powinny być wyrzucone "ptaszki" z pól:
    • "Zaloguj się do sieci"
    • "Włącz kompresję programową"
    • "Żądaj zaszyfrowanego hasła"
Stan obecny:
Rozwiązano?... ~;-)

<< | | Index | | Index 17 | | >> |
Dwie ramki | | Trzy ramki |
Index bez ramek | | Index 17 bez ramek |
Copyright © Yogurt
Editor: Yogurt