Agent spodziewa się znaleźć swoje pliki ustawień i danych w katalogu, w którym został uruchomiony. Jeśli nie może ich znaleźć, przyjmuje, że jest uruchamiany po raz pierwszy i wyświetla ekran umowy licencyjnej. Jednocześnie "zapomina" o wszystkich zapisanych ustawieniach, właściwościach i grupach do których się zapisałeś.
Aby usunąć ten problem wybierz (pojedyńczy klik) ikonę Agenta na pulpicie Program Managera. Z menu "File" (Plik) Program Managera wybierz "Properties" (Właściwości). Wyświetlone zostanie okno dialogowe "Program Item Properties" (Właściwości programu). Upewnij się, że w polu "Working Directory" (Katalog roboczy) jest wpisany katalog, w którym Agent przechowuje swoje pliki (zazwyczaj jest to ten sam katalog, w którym zainstalowany jest Agent).
Jeśli uruchamiasz Agenta z programu, który nie umożliwia podania katalogu roboczego, możesz przekazać tę informację do Agenta z jego linii poleceń. Na przykład, polecenie uruchamiające Agenta może wyglądać tak:
c:\agent\agent.exe c:\agent