Użytkownicy Agenta uprawnieni są do uzyskania wsparcia technicznego via Email w czasie 90 dni od opublikowania Agenta 1.5. Jeśli masz problemy przy używaniu Agenta, możesz wysłać do nas Email po wybraniu opcji "Support Question" (Pytanie do Supportu) z menu "Post" (Wyślij). Opcja ta utworzy dla twojego pytania poprawnie zaadresowaną i sformatowaną wiadomość. Jeśli z jakis powodów nie możesz wysłać listu z Agenta, wyślij swoje pytanie do agent-support@forteinc.com. Gdy wysyłasz Email nie korzystając z Agenta upewnij się, że podałeś jego numer seryjny. Numer seryjny możesz odczytać w oknie "About Agent" (O Agencie) dostępnym z menu "Help" (Pomoc).
Jeśli masz serwerową wersję Agenta, to nie masz opcji "Support Question" (Pytanie do Supportu). Jeśli masz problemy, skontaktuj się ze swoim administratorem.
Informacje o najnowszej wersji Agenta oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania możesz znaleźć na naszych stronach WWW http://www.forteinc.com. Dla tych, którzy nie mają wygodnego dostępu do sieci WWW przygotowaliśmy do zassania plik (w formacie HTML) zawierający nasze strony WWW. Możesz go znaleźć na naszym serwerze FTP ftp://ftp.forteinc.com/pub/support.zip.
Wsparcie możesz uzyskać również na różnych grupach newsowych.
Patrz również: