Gra została wydana w 22 marca 2011.
GOG.COM udostępnia "LEGO® Star Wars™ III - The Clone Wars™" za 17.59€/19.99$/71.99PLN.
Recenzja gry "LEGO Star Wars III: The Clone Wars" na Bastionie.
Posiadam polskie wydanie gry (cdp.pl). Wydanie nowoczesne, czyli biedne. ~;) Nie ma tekturowego pudełka i dodatków. W etui z polską obwolutą znajduje płyta DVD oraz kolorowa, czterostroniczkowa, polska wkładka, udająca instrukcję. Na płycie znajduje się tylko pełna, polska wersja gry "LEGO Star Wars III: The Clone Wars".
Dla PeCetów nie wydano żadnych poprawek.
Korzystając z promocji kupiłem za 24.39PLN "LEGO® Star Wars™ III - The Clone Wars™". W pakiecie dostałem:
Przetestowałem pakiet "LEGO® Star Wars™ III - The Clone Wars™" z GOG.COM w Windows 7 Ultimate x64 SP1 - całość działa bez problemów. ~:)
UWAGA: Dalsza część strony dotyczy gry zainstalowanej z tradycyjnego nośnika: DVD. Dla mnie ma już wartość archiwalną, gdyż przeszedłem na wersję dostępną z GOG.COM.
Z DVD uruchamia się program, który umożliwia:
Instalator bez problemu działa w "czystym" Windows 7 x64 (w końcu to gra m.in. na 7 ~;) ). W trakcie instalacji można wybrać jedną z dwóch metod:
Jeśli wybrało się tryb niestandardowy, można zmienić lokalizację (ja wrzuciłem grę do "G:\Games\LucasArts\LEGO Star Wars III The Clone Wars") i zezwolić (lub nie) na utworzenie skrótów. Chwilę potem gra wymusi instalację DirectX 9.0c (z czerwca 2010 (wersja 43), razem z DX10 i DX11; jeśli odrzuci się dodanie DX9c, instalacja gry zostanie przerwana).
Gra bez problemów działa w "czystym" Windows 7 x64. Jedynym zastrzeżeniem jest to, że gra jest bardzo, bardzo, przywiązana do swojego DVD i wymaga jego obecności w napędzie. Gra jest zabezpieczona przez SecuROM i wcale nie chce współpracować z zamontowanym obrazem. ~:( Możliwe, że coś innego niż MagicDisk, z którego korzystam, może działać lepiej.
Trzeba zatem narażać oryginał...
Grafika testowego laptaka (B-Wing z wbudowaną grafiką Mobile Intel 965 Express Chipset Family) padła. Nawet na minimalnych ustawieniach gra przypomina pokaz slajdów ~;) i grać się nie da, choć wszystko działa OK.
Intel HD Graphics 530 ogólnie działa OK. Jedynie "gubi" jasność (raczej parametr gamma), czyli chwilkę po rozpoczęciu rozgrywki ekran się przyciemnia. Ale tylko "widok", wszystkie nakładki (ikony, tekst itp) są OK. Oczywiście można podkręcić jasność w opcjach gry, ale nie jest to całkowicie poprawne zachowanie. Możliwe, że kolejne sterowniki coś poprawią.
Gra posiada wbudowaną obsługę szerokiego ekranu.
Rozdzielczość | Intel Core 2 Quad Q9650 @ 3.00GHz | Intel i5-6600K @ 3.5/3.9GHz | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
8800 GTS 512 | 8800 GTS 512 SLI | GTX 970 | GTX 970 SLI | HDG 530 | GTX 970 | GTX 970 SLI | |
1280x1024 | stabilne 60 | stabilne 60 | stabilne 60 | stabilne 60 | stabilne 60 | stabilne 60 | stabilne 60 |
1920x1200 | na poziomie 60- | na poziomie 60- | stabilne 60 | stabilne 60 | stabilne 60 | stabilne 60 | stabilne 60 |
Gra działa płynnie. Cutscenki są odgrywane. Jest dźwięk, muzyka, nie ma problemów z peryferiami i akceleracją 3D. Wbudowane HD (Hor+).
Obrazków w grze nie da się zrobić, ale... ~;)
Dobrze jest. ~:)